Avslutade lediga dagen med sushi

Igår blev det dåligt med bloggandet, ber om ursäkt för det! Jag började dagen med fotbollsträning ute i Mohed. Det var en lugn träning och eftersom jag och Elin hade vår städvecka denna vecka så skulle vi hålla i en aktivitet också. Så vi körde några tävlingar med boll och efteråt bjöd Tova på kladdkaka och grädde eftersom hon fyller år idag! Efter en mysig förmiddag åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning för att åka iväg och kolla på fotbollsmatch med några tjejer i laget. Söderhamns FF - Sandvikens IF, och tyvärr blev det förlust för Söderhamn. Senare på kvällen var jag så hungrig och sugen på sushi så jag gick ner på stan och köpte lite sushi, så gott!
 
| |
#1 - - Hemma Hos Felicia:

herregud vad gott med sushi!!!

#2 - - Angelica Wåhlin:

Fasiken vad gott! Älskar sushi!!

Upp