Ett paket kommer lastat med...

... Det får ni se lite senare! Hade helt glömt bort att vi hade arbetstidsförkortning idag och slutade klockan 15:00 istället för 17:00 då det är röddag imorgon. Kan inte klaga! Skönt att få en ledig dag såhär mitt i veckan. Fick ett sms precis innnan jag skulle gå hem att jag hade ett paket att hämta ut, så jag gick raka vägen till macken och hämtade ut det. Vad det är i det får ni se lite senare! 
 
Nu ska jag dricka mitt kaffe och bara ta det lugnt innan fotbollsträningen ikväll, det är sååå varmt ute så det är nog bäst jag dricker lite vatten också haha. Hoppas ni får en härlig onsdagskväll, vi ses!
 
 Vad kan det gömma sig här inuti tro?

| |
#1 - - Mirre Sweetwords:

Ohh spännande vad det är. Fast onsdag är det idag va ;) hehe jag blir dagvild dessa lediga dagar

#2 - - Angelica Wåhlin:

Låter som en trevlig överraskning med kortdag ;) Ska bli kul att se vad det är i paketet!

Upp