Instashots från igår

Här är lite bilder från min instastory som jag tog igår. Dagen började med att mamma och pappa kom och hämtade mig och vi åkte och kollade på en lägenhet. Efter det drog vi direkt hem till Kungsgården och gjorde iordning maten vi skulle äta. Efter ett tag kom de andra och systers pojkvän hade med sig en ny väldigt fin bil, alltså kolla färgen? Vilken dröm! Det blev varmrätt och efterrätt och senare åkte vi hemåt igen. Lite senare bestämde sig jag, bror min och hans flickvän att åka ner till Sibylla och ta en mjukglass, åh så gott det var! Härligt avslut på den söndagen.
 
| |
#1 - - ISA:

Låter som en jättehärlig dag du! Glass <3<3

#2 - - Cosmopolitan Stories:

Så himla snygg bil! :D

#3 - - Celine:

Åååh så god den där glassen såg ut!

#4 - - Anna:

Åh, så fina bilder :) Ser verkligen härligt ut!

Upp