Var brun i sommar utan att sola

Inlägget innehåller affiliatelänkar.
 
Vi alla vet att solens strålar ger oss d-vitamin och kan vara väldigt skön, men även farlig. Det kan ge oss både rynkor och cancer i framtiden. Så att ligga ute och pressa i solen i flera timmar för oss som är lite ljusare i hyn och inte har så lätt att bli brun är inte så hälsosamt, även om det är väldigt härligt! Jag brukar köra på ett annat kort. Brun utan sol. Man spar både tid och sin hälsa och kan ändå vara brun och fin som alla andra som har legat ute hela dagen i solstolen. Som många alla andra är så är jag ett stort fan av Marissa Carter's Cocoa Brown. Den är både billig och ger att snyggt resultat.
 
Cocoa Brown hittar du HÄR för endast 99 kr!

| |
#1 - - Islycka:

jag borde verkligen testa den

#2 - - NICOLE:

Så bra att fuska till sig en liten bränna, det gjorde jag i helgen :)

#3 - - Emma Engström:

Ska jag vara ärlig har jag aldrig använt mig utav BUS, men har hört mycket bra om denna! :D

#4 - - Freja:

tack för tips :)

Upp